Fredagsmys

Det är Fredag och jag har precis legat och myst med min lillasyster (&ätit chips) i soffan nån timme. Med våra datorer i högsta hugg ofc haha.

Förlåt för jag inte skrev igår.. Jag var lite upptagen, eller. Jag var med kompisar haha. Vi skulle egentligen plugga men så blev inte fallet, självklart. Istället började vi sminka och mixa med varandras hår och såna tjejsaker.

Förresten! Jag blev också spådd igår! Det var riktigt läskigt. Jag började nästa gråta när personen sa exakta meningar som jag har sagt till min mamma. Hon som spådde mig berättade såna saker till mig som jag inte sagt till någon för att jag skulle tro henne. OMG! Läskigt men roligt.

Jag fick MVG på hemkundskaps provet (utan att öva)
Jag fick IG på matteprovet (utan att öva)




jag just nu!

Hår: Safa
Smink: Merwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0