godmorgon

godmorgon!

jag vet att jag inte har skrivit något på hela dagen i går , men var upptagen hela dagen.
var med älskling hela dagen och hade  det mysigt.förlåt för det det ska bli bättre med det..
kommer skriva lite mer idag, speciellt om sex.

senare idag vid halv 3 ska jag upp till hallen, och se bebis och ralle spela innebandy match med a-laget.


asså ni läsare, har ni någon gång frågat er kille om vem han tycker är snygg i skolan?
det har i alla fall jag, jag tycker de är jobbigt och få reda på vem han tycker är snygg i skolan,
men samtidigt vill man ju veta vem han tycker är det.. eller ? är det bara jag som tycker så..

men nu ska jag gå och äta frukost, vi hörs senare!:*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0