HEEJSAN!

hejsan alla gullungar♥
om ni nu har hittat hit..hihi



nu har Miki oxå hittat till min och min tvillings blogg.
Som Isa nog har berättat så bestämde vi oss för att skaffa en sexblogg i skolan igår, och våra lärare tyckte
det var en bra idé. Sån nu är den igång.
Fast vi behöver hjälp med att fixa den,(för vi är ju inte dem smartaste när det gäller sånt här).


Dagen idag har varit naaajs.. Har inte träffat min störda tvilling så mycket idag, tråkigt nog:(
Men har varit med min bebis och hon med sin. Det behövs ju ibland.
Ska inte trötta ut er med tråkigt snack nu, men ni får gärna skriva till någon av oss om ni vill hjälpa oss att fixa vår sexiga blogg.

kyyyyssar:*




sexiiigt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0