I'm not perfect.

GODMORGON; eller vad man ska kalla det ..!

1. Ni läsare är fortfarande sega på att kommentera tycker jag. Come on, vi bits inte.

2. Jag är  så jäääääääkla seg asså. Vet ni vad jag har gjort hela dagen... Nothing at all. Egentligen behöver jag åka in till stan och fixa en massa skit men jag orkar verkligen inte. Speciellt inte ensam heller. Snart ska jag gå och klippa mig. Om jag vågar. Men först ska jag städa!

Kul att läsa om hur seg jag är i varenda inlägg jag skriver haha. Nej men det är sportlov (helg) då ska man vila upp sig. För mig är det inte sportlov... Jag har lovskola p.g.a att jag är så jäkla smart i matte. Hoppas att mina (våra) läsare lärde sig något av det. Får man IG får man inget lov.

Förresten, är det inte skönt att läsa EN blogg där man inte skriver om hur perfekt man är hela tiden? Alla gör fel, ingen är perfekt. Och jag villa absolut inte att våra läsare ska tro att vi går runt och tror att vi är perfekta. Självkänsla får man ha, men det finns en gräns.


Kommentarer
Postat av: cf

kul att oskulder startar sexbloggar

2010-02-21 @ 21:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0