sega idjuts around here

Ohh gud vad seg jag är! Idag har jag nästan bara sovit hela dagen. Jag vet. Well done. Men är så himla trött alltid. Igår somnade jag vid halvtio. KÄRRING PÅ FÖRTID.

Usch nä, har inget speciellt att skriva. Håller på att ladda ner en film. Tror jag däckar innan den är klar, men det är en annan femma haha.

Som ni märker så är vi rätt dåliga på att uppdatera. Jag skyller på skolan. Vet inte vad Miki skyller på haha. Fast nu under lovet får jag hitta något annat att skylla på. Jaaaaa jag blir alltid lika torr när jag är trött. Blir inte ni det? Jag tycker det är skoj när jag ser bokstäverna flöda fram sådär. Rätt sjukt egentligen att man bildar ord av att trycka på några knappar.



Mitt hår liknar ett fågelbo och jag har tre kilo hårspray i.
Stackars hår, jag kliar sönder alla hjärnceller. Inte konstigt jag är lite efter.
Tror det är dags för en dusch ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0