You need some fun? - DILDO

Förlåt för jag segar! Nu har jag äntligen fått tummen ur röven (ett uttryck) att äntligen börja på dildo-inlägget. Bara för att vara ärlig så pluggade jag inte innan då jag skrev det i bloggen, inte efter heller... inte nu heller. Jag läste noveller på internet och efter det stack jag och träna. Nu ska jag skriva detta inlägget och sen träna lite till haha. Hoppas jag får MVG ändå.. HOST!



Till inlägget;
Guds egna special tillvärkade leksak för oss tjejer, dildo!
You need no man haha.

Mr. Rabbit

Finns en knapp för själva dildon och en för klitoris-stimulatern d.v.s att man kan mixa med hastigheten precis som man själv vill. Kan det bli bättre?
Perfekt om man inte har killen i närheten eller om man bara vill ha lite extra mysigt. Säg EN kille som har lika mycket detaljer i sin kuk som en dildo har? None. Dessutom kan en dildo inte såra en. Bra huh?

KLICKA HÄR om ni är intresserade ;)
329kr
17cm lång och 9.5-12cm bred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0